Jaunos, bet jau spėjusios pelnyti pripažinimą menininkės Ugnės Trinkūnaitės kūryba dažnai paliečia visuomenės reakciją į kokiu nors bruožu ar gyvenimo būdu išsiskiriančius žmones arba labai stereotipinių įvaizdžių eksploatavimą nebūdingame kontekste. Daugelis kūrinių išjudina etines nuostatas iš pasyvaus būvio.

Ukmergės dailės mokyklos galerijoje nuo lapkričio 2 d. eksponuojama foto-video instaliacija „Helen“ tapo pirma paroda pristatoma naujose mokyklos patalpose. Į parodos atidarymą atvyko autorė (nuotr. viršuje), šiuo metu gyvenanti Dubline.

Darbas pasakoja moters istoriją dokumentinių nuotraukų seka ir dviem video projekcijomis. Vienoje Helen šoka, pasipuošusi, apsiavusi dailiais raudonais bateliais. Skvarbus žvilgsnis ieško artumo, kitoje rodoma šeštadieninės kelionės atkarpa į šokių vietą ir atgal į savo atkampų būstą, esantį už 7 km. Atkakliai, sparčiu žingsniu keliauja Helen iš savo vienatvės, ieškodama bendrijos, nuskaidrinančios blunkančią būtį. Salės centre stikliniame kube stovi raudoni bateliai. Skamba airiška šokio melodija. Santykis su kitu žmogumi atrodo lyg testas, kuriuo gali įvertinti ir identifikuoti save – mintis nuskambėjusi Molly Mishkas (toks yra menininkės kūrybinis pseudonimas) darbe.

Parodos atidarymo metu skambėjo „Kūlgrindos“ ansambliečių Trinkūnų atliekamos dainos, kanklių muzika, dambreliu grojo parodos rengimu rūpinęsis E. Darulis.

E. Darulio nuotraukos ir reprodukcijos.

Šiam turiniui kometarai išjungti.

Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti Jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą, Jūs sutinkate su mūsų slapukų naudojimo tvarka ir taisyklėmis. Skaityti daugiau